min viktminskning

26 april 2011

Dag 17, Inskrivningen,

var ju också ett kapitel för sig... men det röda tråden i allt detta är  VÄNTAN!! jaja man kan lägga till Bilåkning och ikea också men VÄNTAN är det centrala...

Hade första tiden hos sjuksöterskan kl 10.00 det tog väl ca 10-15 min... nästa möte med överläkaren var kl strax efter 12 sas det det blev ca 12.30, det tog väl för övrigt ca 7 min... det sista mötet, med narkosen var efter kl 14... jag var klar vid kl 15.15... vid det sista mötet blev jag sur för min remiss hade hamnat underst i högen vilket hade gjort att jag kommit sist om jag varit tyst...

Det var också vid det sista mötet jag blev medveten om att "Skit, jag ska faktiskt sövas ner och opereras, en stor operation dessutom.. tänk om jag inte vaknar mer..." Så det mötet tog lite längre tid än det andra...  

Inga kommentarer: