min viktminskning

9 april 2011

Jag ska bara...

Trodde jag gjort mej klar med allt men har "snurrat in i måste bara äta detta innan" så i går köpte jag hem Påskgodis (lösgodis) och dessutom chips och dipp


Sedan vankade jag av och an på affären för att hitta den ultimata drömmaten tills i kväll som "sista middag" och blev blev skitsur när jag inte hittade någon...

Det känns lite som "Den sista måltiden"... typ sista middagen innan avrättning... Jag sörjer matätandet på ett sätt som gör mej lite brydd, för halva jag bara står och stampar, ivrig att gå vidare... medans den andra halvan av jaget känner det som livet är slut... att jag aldrig kan äta vad jag vill mer??? Men det jaget kan trots alla panikkänslor inte komma på vad som smakar bäst och passa som den "sista middagen"

För i det stora hela så är jag less på allt vad mat heter och ser egentligen fram mot flytet... men "jag måste nog bara först"...

Inga kommentarer: