min viktminskning

12 april 2011

Dag 3...

bilden snodd nånstans ifrån
 ...och jag har tjuvvägde mej - 2 kg... ja, jag vet, vätskekilon men ändå har äntligen gått ner fjällresekilonen. Ett kilo till och jag kan uppdatera tickern.

Idag har jag dessutom varit och tagit alla blodprover och EKG't.. sedan var jag till min bästaste hjärtevän och fick hjälp med korttaging och måttbandsmätning.

JAG har enligt sambon fått en andedräkt, som kan få en avliden att hosta, så jag är väl på rätt håll skulle jag tro

Håll i hatten nu är det bara 27 dagar kvar...

2 kommentarer:

J sa...

Tack för en trevlig dag i går vännen, you saved my day!!! Du är verkligen superduktig, en riktig kämpe!! Hoppas jag är lika duktig när min tur kommer!! <3 <3

grizen sa...

tack, själv hjärtat!! klart du kommer att klara av allt galant... ja, inte att dricka Modifasten då(haha)det där får du allt jobba lite till på... <3 <3