min viktminskning

21 april 2011

Dag 12

Jag flyter på !! Det går hyfsat, en påse i taget... Livet fungerar i stort sett som vanligt, jag känner mej ganska uppåt... det går framför allt lättare att röra på sig. Jag kommit in i nån storts rutin och fördelar min tid mellan toabesöken och resten av livet... Kommit på lite knep så det går lättare att leva flytandes bla Så tog jag en ruskadricka och hällde i mej 1/2 vatten i bilen, innan jag gav mej i kast med helgshandlingen, så jag började på toaletten ist för att komma halvvägs och måste avbryta då... . Dessutom brukar jag bli nog uppstressad på alla kundvagnsmarodörer, som tror att affärerna går upp i rök och världen slutar snurra vid storhelger, så jag passar mej noga att utsätta mig för det på fastande mage...
 Jag är ju en av dem som ständigt går med stegräknare runt halsen så, jag har gått  94506 steg, 62,2 km sedan flytstart (dagens steg inte inräknat)... Jag har en däremot en misstanke om att jag rör på mej lite för mycket just nu, eller gör av med för mycket energi, för jag har faktiskt gått upp 1kg...(efter senaste tjuvvägningen) sedan håller jag formligen på att frysa ihäl på kvällarna...

Inga kommentarer: