min viktminskning

11 april 2011

dag 2

Det är bara dag 2 av 30!! och jag har redan fått svamp i munnen...


Det skvalpar när jag rör mig, och jag har sprungit på toa konstant sedan i går morse, dag som natt. När jag var ute och stavgick, så fick jag göra en blixtvisit hos grannen för det hotade att rinna ut genom öronen, om jag skulle ta ett endaste litet steg till...

De här två första dagarna var tänkt och ha till upptrappning, men det enda utöver ruskadrickan som kom ner i magen igår var det 2 chipsen (på morgonen) och en apelsin framför teven efter promenaden och idag trots dagbarnsutfodran med tärnad korv til lunch och ostskivor på "eftermiddagsfikasmörgåsen" så har jag tagit 2 salta pinnar men det var mest för att få en paus från den vidriga smaken i munnen som antagligen kommer ifrån svampen...

men jag känner en begynande huvudvärk, kanske vore smart att ta dagens promenad redan nu före "middagspåsen"

Inga kommentarer: