min viktminskning

16 april 2011

Dag 7

Lördag, tänk att jag snart gjort en hel vecka... Officiell vägning i morgon tror jag eller på måndag, jag brukar alltid väga mig på måndager, första dagen i veckan och allt... det får bli måndag.

Idag blir det nya smaker! modifast på helgerna allt enligt planen, choklad, jordgubb, banan och chokladpudding.. Bara 4 påsar att hålla reda på, passar bra genom att jag har arrangerat en tjejmässa/fest på Bygdegården som jag är involverad i... den börjar kl 15 och håller på tills vi ledsnar... det är en hop utställare som kommer och förhoppningsvis få sälja lite också... hoppas att det kommer lite folk nu också. (nog om det det blir i min andra blogg, någon gång)

jag kommer iallafall vara nykter och men förhoppningsvis kunna dricka mitt vatten som vanligt, jag tar med mig vattnet både till dryck och shakes eftersom vattnet i bygdegården inte smakar gott..  stegen lär nog dessvärre inte tyvärr  komma upp till min överenskommelse med mig själv, idag...

Nu, först arbete innan nöje....  jag ska ut och kasta lite ved, vi ska lasta in veden som torkat på pallar ute sen i fjol, in i vedskaget för att göra plats för den nya färska veden... livets cirklar äro stabila.. tills man rubbar dem iaf.

Inga kommentarer: