min viktminskning

10 april 2011

1:a dagen i resten av mitt liv...

Idag så börjar det!! 30 dagar flyt, Har druckit första ruskadrickan, Min plan är att jag ska köra Nutrilett på vardagarna (så även i dag) och modifast på helgerna. Jag har valt Nutrilett mestadels eftersom det dels ska vara mindre laktos i plus att det är 7 påsar om dagen, vilket måste göra att jag omöjligt kommer att hinna vara hungrig. Modifast på helgerna för att det ska bryta av lite och jag vet att jag kommer att sysselsätta mig mer och kommer nog att klara av bara 4 påsar om jag får se fram mot puddingen på kvällen ... Jag har dessutom köpt in detox, för att rena kroppen och hjälpa gifterna ut. Det gäller att fixa bästa förutsättningarna, det som går... innan open.


Första smaken för dagen blev Forest fruits... den duger, smakade med en stor fantasi drottningsylt... Ska ta tag i promenaderna igen också...

Vaknade fokuserat men när jag klev upp och såg chipsskålen som stod kvar på teverumsbordet, så ändrade det sig och jag fick helt plötsligt Panikkänslor, och innan jag hunnit med så hade 2 chips landat ini limpkrossen och tuggats och svalts ner.... Grrr...
NU ÄR DET KRIG!!!!
Jag svarade med att gå till soppåsen och tömma skålen så att det skvittrade, till sambons stora förtret... 

Inga kommentarer: