min viktminskning

29 april 2011

Dag 20

Phmpf, de säger att dag 3-4 är värst, men det är inget motför i dag!! Jag vill bara meddela att IDAG är det en PISSDAG!!!,

JAG VILL ÄTA MAT, JAG VILL TUGGA, JAG VILL RULLA MIG I KOLHYDRATER..

LESS PÅ ALLA DESSA PÅSAR, LESS PÅ ATT SPRINGA PÅ TOA HELA TIDEN...BLÄ USCH OCH FY

JAG VILL BARA LÄGGA MIG NER OCH GE UPP, JAG FRYSER, JAG ÄR GRÅTFÄRDIG, JAG TYCKER SYND OM MIG SJÄLV JAG KÄNNER MIG VÄRDELÖS.

ÄN HUR JAG GÖR SÅ STÅR VÅGEN STILL PÅ +1KG...

Grrr, snyft och stön, men jag har inte ätit nåt.. ÄN!! iaf... Jag gick ut och GICK istället, jag gick så hårt att det bara tjongade i knäna, sambon sa att det såg ut som jag skulle mörda någon när jag kom ångande med sammanbiten min uppför backen...

Jag tror jag går skiter i det här och lägger mej, god natt!! hoppas vid mitt liv att det går lättare i morgon...

Inga kommentarer: