min viktminskning

20 april 2011

Dag 11

Det är behändligt samtidigt att flyta, det går fort att packa matväskan...3 påsar pulver, 1,5 liter detox, 0,5 liter dricksvatten och den lilla flaskan med "nödvatten" till ev 1 drink i bilen, och shake´n.. på så sätt har man ju alltid mat med sig... och håller man flaskorna fyllda så har jag inget att sakna kan vara borta hur länge som helst...
Jag kommit in i nån storts rutin och fördelar min tid mellan toabesöken och resten av livet... Jag är ju en av dem som ständigt går med stegräknare runt halsen så, jag har gått 89741 steg, 59,1 km sedan flytstart (dagens steg inte inräknat)... men jag tror jag rör mig för mycket, för i morse har de jag rakt gått upp 1 kg

Idag klarade jag för första gången att gå uppför hela backen utan att stanna, från där jag parkerar bilen till praktikplatsen... jehu!! En seger så god som någon!!


Kvällspromenaden blev inställd, för jag började frysa som en djupfryst kalkon strax innan dagens vedpall var staplad klar... så jag gick in och eldade i vedspisen istället och har bestämt mig för en tidigkväll i kväll... Känner mig helslut!! Godnatt!

Inga kommentarer: