min viktminskning

17 april 2011

Dag 8

Ännu en cirkel sluten. Gårdagen blev dessvärre en flopp, bygdegårdmässigt sett iaf... är grymt besviken på folket som är medlemmar, som dessutom klagar på att det inte görs något... grrr

Det var tjejfesten det, dags att släppa det, Och fokusera på Mitt race. JAG KLARADE MIG!!! dessbättre utan att ens vilja stoppa något i munnen, jag drack inte ens kaffe (hehe) trots att jag gjorde bakelser med grädde och gelehallon på, skinksallad med rostade brödskivor( luktade himmelskt gott) jag drack upp allt detoxvatten och en hel del av den andra 1.5 litersflaskan är grymt stolt och nöjd över mig själv faktiskt.. meddans de andra började procenta och bli allt högljuddare... så gick jag och påsade på och plockade jag bort stolar och bord, lyssnade på de andra och fnissade för mig själv medans jag moppade golvet...

Inga kommentarer: