min viktminskning

13 april 2011

Dag 4

Ännu en dag att snart kryssa av i kalendern, det går på det hela ganska bra faktiskt. Kör på Nutrilett 4 olika smaker, Har ju ss beställt modifast till helgerna, det kommer nog i morgon med posten... Jag dricker vatten och detox så det skvalpar när jag går... jag har visserligen några korta "Vad håller jag på med"-anfall blandat med "jag måste äta något annars dör jag" tankar, men inget som gör mig än så länge kallsvettig och sömnlös.

Jag gör ff middag till sambon, jag tar en ruskslurk alldeles innan och jag sitter säkert. Jag kämpar med stegräknaren, och har inte sänkt mitt 10.000steg/dag mål.

Det enda som är jobbigt just nu är smaken i munnen men det hänger säkert i hop med svampen som jag odlat på tungan och alla dessa täta toabesök men det ger ju iofs steg på räknaren : )

Inga kommentarer: