min viktminskning

24 april 2011

Dag 15

PUH, gissa vem som mådde bäst igår när paltkoman slog till på de övriga deltagarna!! men nog ska jag vara ärlig att medge att ett par sekunder så höll djävulen på axeln övertala mig: ÄHHH nu skiter jag i detta, en enda svullostund kan väl inte vara så farligt...  Som tur så skrek Ängeln högre: NEEEEJ, det blir bara svårare sedan att komma tillbaka och fortsätta flyta... Det hela gick ändå överförväntan, jag hade trott att det skulle vara svårade ändå att motstå... jag åt min chokladpudding när de andra åt efterrätt och den sista rusken tog jag strax innan vi gick hem...
Och det var ingen sak att fortsätta i morse...

Jag har för övrigt staplat den sista pallen med ved, så from i morgon ska jag börja med mina promenader igen...

Dessutom är jag befriad från middagstjänskgöringen även idag för det blev så mycket kvar från igår så det blir sväng nr 2 för sambon på samma påskbord.

Inga kommentarer: