min viktminskning

18 maj 2011

En vecka postop

Idag är det en vecka sedan jag opererades, tiden går ff åt att äta, dricka, vila och röra på sig.. ömheten vid hålen håller på att ge sig och de gigantiska blåmärkerna har tagit en mer grön-lila-purpur nyans, jag kunde för fösta gången sedan naten före op ligga på sidan, det kändes skönt för jag har mycket lättare att somna liggandes på isdan...

Allt är positivt UTOM det här med NR 2 liksom, har fått gått EN gång efter operationen och det var i söndags... Idag är det Onsdag... OCH då tog det ca 2 tim att få fram något resultat... Jag, som före open ständigt var lös i magen nu är det hemoröjdvarning på hög nivå...är lite bekymrad faktiskt, dricker katrinplommonjucie men inget händer... har det inget hänt tills i morgon måste jag ringa Dietisten.

Vägt mej har jag iaf gjort och trots allt i tarmarna så har jag gått ner 2.7 kg trots att jag äter hela tiden!! det ni..  allt som allt snart 16 kg sedan toppnoteringen i januari...

Inga kommentarer: