min viktminskning

5 maj 2011

Dag 26

Jag ringde till dietisten eftersom jag har stått helt still på vågen och börjat få hungerkänslorna tillbaka och det första hon sa var "Du måste ha ätit nåt?" Efter en lite diskusion om att det isf måste det bero på den eländiga sopptillverkningen, där jag visst provsmakade, men spotade ut vad jag trodde det mesta... För det är det enda jag har stoppat i munnen sedan den 10/4 är när jag måste provsmaka, det andra ska äta...


Sedan sa hon att jag skulle hålla mig ifrån matdoft... visst yeeh, tror hon man bor i skogen i en lite koja helt själv??

Hon tyckte inte heller att jag skulle gå så mycket heller, men då tappar jag ju muskler och kondition *känner mej som en åsna mellan två hö-tappar*

jaja, jag har gjort mitt bästa och trots allt gått ner ca 8kg på detta flyt duger inte det så... (då grinar jag blod)

Inga kommentarer: