min viktminskning

1 maj 2011

Dag 22

mysteriet fortsätter... i morse hade jag lux flux gått ner 1 kg... knepigt... har bestämt mig för att inte väga mig förrän fredag nästa gång...


HAR stått och gjort 3 olika soppor idag och ett tag hade jag banne mig soppa ända upp till armhålorna... jag tog recept härifrån, Todiiloo's 3-i-1 soppa, men tog smakerna taco, kyckling och chimy churry?! och torsk, räkor och dill... gissa om köket såg ut som ett krigsskådeplats sedan... mixern kvittrade soppan långt upp för kaklet, dessutom användes 78 olika skålar och 34 slevar... sedan kom sambon in och ville ha middag... hrmpf!! vem tror han att han är... Kommer och påstår att han ska ha MAT... ta en påse sa jag men han skakade bara på huvudet.. Soppa ville han inte heller ha...

Förstår honom... ska jag var ärlig så ser de inte så aptitretande ut. Jag är rätt så övertygad att det blir många soppåsar över att mata komposten med...

Men jag måste nog ut på en kvällspromenad också, ryggen värker och stegmätaren ekar tom... man får inte så många steg av att stå rätt upp och ner i en massa timmar..

Inga kommentarer: