min viktminskning

25 maj 2011

2 veckor post op

Först lite siffror, Ny vägning -1.4kg, 4 kg sedan op, 17.3kg sedan toppnoteringen i januari-11! Bra siffror med tanke på att jag tycke rjag äter hela tiden.

Jag börjar bli less på soppdieten nu,jag vill tugga lite, har dessutom märkt att mina soppor omedvetet tenderar att bli tjockare och tjockare, alltså vill min kropp vill ha puré.. den är redo för det! Igår fuskade jag dessutom med en liiiten biiit hårdbröd med lite bregott och kaviar, Ohh vad himelsk gott, jag tuggade sakta och noga.. och kände inget i magen,  så det exprimentet gick bra, men jag ska föröka vara tålmodig det är ju bara 2 dagar kvar tills det är lovligt, men jag slutar nog att mixa kiwin och jordgubbarna hedanefter..

Idag ska jag försöka få ta bort stygnen, om jag får någon tid hos min distriktsköterska, vill säga... annars får jag försöka ta dem själv.

Inga kommentarer: