min viktminskning

10 maj 2011

Incheckningen

nu har jag fått en säng, i en 4 sal... bredvid en annan GBP opererad, mitt i mot ligger 2 äldre damer 1 med cancer i slutstadiet.. Hon är lite otäck, hon är så vetasjuk, bara frågar, och frågar, kommer med överlägsna kommentarer... hon är säkert en som snarkar högt också... Men det känns tryggt att ha en som just gått i genom operationen bredvid sig och hon ser inte alltför medtagen ut...

Jag har fått en kanyl i armvecket och ska strax gå och duscha, skura kroppen och tvätta håret i Descutan UTAN att få använda balsam, jag kommer att se ut som trollet i skogen... sedan fick jag en omgång kläder... t-shirt och trosor, i strl 150-200 kg, trosorna byttes raskt ut till en strl 90-100 kg, byxorna var tack olov bara 100-110 kg så de passade som en smäck.. Dags att sätta igång semin i melodifestivalen börjar kl 20 sägs det... kanske man kan sno åt sig lite kaffe också, det lär ju dröja till nästa gång...

Sedan är det bara en påse modifast kvar men den ska jg ta efter kl 23 så sent som möjligt eftersom jag ska vara fastande efter kl 24... och operationen inte beräknas bli förrän kl 13.20.

Inga kommentarer: