min viktminskning

2 maj 2011

Ett brev damp ner

i brevlådan och hela min värld blev instabil..Vi har tvyärr blivit tvingad att ändra datum för din operation... Det nya operationsdatumet är onsdagen den 11:e maj 2011....


Jag blev så besviken att jag var på vippen att börja gråta... nu var det en dag till, men vad händer om ett par dagar tro, kommer ett brev till då? att det är uppskjutet ett par veckor...

Dessutom hostar barnen och snorar som hälften vore nog... Jag bara såg alla baselusker som bara hoppde omkring, handspriten flödade ska jag säga... jag tog den även i ansiktet runt näsan, men det känns lite meningslöst överarbetat nu, Det känns som" vad spelar det för roll"...
Till råga på allt så kräksnöar det ute och är snorkallt... Grrr, det är väl för f-n vår... då ska det vara soligt och varmt...

Allt är emot mig idag..

Mina känslor är i uppror, maktlösheten är starkast, jag är trött, jag fryser och är allmänt less just nu... jag behöver inte såna här brev...

Inga kommentarer: