min viktminskning

6 oktober 2011

En uppdatering

Idag vid tjuvvägningen så visade vågen på exakt -32 kg!!! och det var innan dagens uttag vill säga...
Det är väl det positiva idag... näärå det finns säkert mer...

Men jag har dragit på mig en ordentlig magkatarr tror jag, mår konstant illa som ökar vid matintag och känner mig förfärligt uppsvälld.

Jag har som vanligt vid mina magkatarranfall fått en antimatkänsla, som jag jobbar febrilt med, men ändå tar flera timmar att för må mig att stoppa frukostgröten in i munnen... suck inte bra med min lilla mage, som ska ha mat ofta... Jag provar med att öka omeprasolen till 2 tabl ett tag, och försöker äta mjuk mat kokt och milt kryddad :-/  och försöka undvika kaffe :-(  och slisk...

Blir det inte bättre på ett par dagar, så måste jag väl ta tjuren vid hornen och ringa till doktorn...
xx

Inga kommentarer: