min viktminskning

6 oktober 2011

Glädje

I måndags grät jag nästan av glädje när jag provade ett par skinnstövlar, och fick upp dragkedjan och kunde dessutom går runt i butiken utan att det stasade nån stans.. Förstå!! Jag har ALDRIG kunnat ha skinnstövlar...

Gummistövlar och skoterstövlar har jag först och främst måst köpa ett par nummer för stora och antagligen dessutom måste klippa sönder dom, klippa en kil, eller köpt en kortare variant... Nu tappar jag mina gröna gummistövlar, trots jag knytit åt dem det som går, om jag inte har dubbla raggsockar :-D

Men det ger motivation att fortsätta..
xx

1 kommentar:

Erica sa...

Ja, DET kan jag förstå!
Fick på mej ett regnställ igår, det har inte funnits om man inte ville ha ett sånt sjömännen har i gummi liksom. Blev så j**ra glaaad!
Kämpa på, till sommaren är det vår tur att slippa vassen!
Kram Erica från viktop!