min viktminskning

15 augusti 2011

Ny vecka, nya tag, samma vikt :(

Står och stampar på samma vikt ?+- ett par hekto... tråkigt!! försöker intala mig att det betyder att jag bygger muskler ist, pga min ökade aktivitetsnivå!! men det känns tråkigt ändå :(

Kanske man bara ska sätta sig ner i soffan, för då blir man ju belönad med viktminskning, fast då blir man ju sladdrig och utan muskler... och det vill jag ju inte heller  så än hur man vänder sig så har man rumpan bak, sladdrig eller ej..

Jag märker ju stor skillnad på orken och kondtionen, den blir ju bara bättre och bättre, för att inte tala om springningen, när det funkar är ju hur rolig som helst!!

Kanske man ska slänga ut vågen helt enkelt... och bara köra på!! för någon gång måste man ju börja förbränna fettet så att det märks på vägen, och inte bara på centrimetrerna...
XX

Inga kommentarer: