min viktminskning

4 augusti 2011

Springning, intervalltränning nr 2

I kväll har jag nog tagit mitt record på stegmätaren, jag har gått över milen idag.

 Först var jag ut och vallade sambon på våran skogsrunda, sedan gick jag bara in och bytte skor, gav mig sedan ut på ett intervallpass på ca 3 km, visserligen forfarande bara springning mellan telefonstolpe 3 och 4. Men det gick lättare idag, konstigt nog, kan det kanske bero på att jag inhandlat en sportbh?

Fast det borde ju inte göra att det flöt på lättare... Då kan det bara bero på att jag är väl mer tränad och något kilo lättare...

Jisses!! vad lätt det ska gå nästa gång, men det dröjer nog några dagar, måste var rädd om knäna!
fast jag törs nog springa lite oftare än en gång varannan vecka...

Väl hemma så så blandade jag till en proteinpulverdryck med vatten, (Urk!! måste köpa mjölk) som jag sitter och smuttar på medans jag eftersvettas innan jag ska hoppa in i duschen och därefter rakt ner i sängen...

Inga kommentarer: