min viktminskning

27 augusti 2011

Ännu en kjol

och ännu ett par strumpbyxor, kan man få för många strumpbyxor/leggings?!,  har hittat hem till min garderob.

Denna kjol, i svart demin,  är redan nu en favorit, och var inte ens på rea... att den dessutom är i storlek 44 drar ju inte ner statusen direkt..

Den är faktiskt en gåva av sambon, eftersom han tycker jag varit så duktig. Så det får väl bli ännu en -30 kg's peppingsgrej...

Men det här med vilja ha kjol är ännu en grej som förändrats nu efter operationen, före vägrade jag i sten, att gå i kjol,  jag tyckte det såg ut som mina fötter satt fast på knäna... att jag dessutom skulle visa benen i ett par leggings eller stumpbyxor och dessutom tycka att jag såg helt okej ut, var definitivt helt otänkbart förra hösten.

XX

Inga kommentarer: