min viktminskning

19 juli 2011

Hjortron


är en av de saker som jag har ändrat smak på, nog kunde jag äta det även före men det låg inte så bra i munnen som det gör nu!

Nu har jag rakt varit ute och plockat själv och kokat lite sylt och som sötat med honung... men allra godast var det med färska i frukostfilen på morgonen...

Keso är ännu en sån sak som jag äter nu men inte före, smakar egentligen varken eller men funkar blandat med vindruvor och banan eller kiwi, jättebra till mellis, enkelt att ta med sig är det också..

Advokado stoppar jag också i mig utan problem nu för tiden, lite oljigt men går ner...

Kanelbullar, frallor eller mjukt bröd över huvudet taget är däremot något som går fetbort... det åt jag innan men inte nu... växer i munnen och känns bara mjöligt och klibigt...

Kakor gör bättre,  men det är värsta dumparvarningen vid hela kakor, är nöjd med någon cm, bara lite grann så jag får smaken, sedan kan jag och bör lämna resten...

Så jag kan egentligen inte längre tala om om jag tycker om eller inte, förrän jag fått in det i munnen nu för tiden..

Inga kommentarer: