min viktminskning

27 juli 2011

Springa friviligt?! JAG?!

hör och hämna...jag har varit ute och "sprungit"... FRIVILIGT!! Jag hade nämligen i tisdags min första, men forhoppningvis inte sista, intervallträning... Jag sprang, lunkade, lufsade mellan var 3 och 4 telefonstolpe. Min hund undrade troligtvis vad jag höll på med.. "Varför Sluta nu, när vi fått upp farten?!!?

Jag för min del undrade om det finns sport-bh:ar som räcker ända ner till knäna, för det skumpade lite rakt överallt... var bara lite rädd att änglavingarna flyga all världens väg och att volangerna runt magtrakten skulle bli alldeles för groggy...

Men ändå var jag dock räddast om knäna, som jag haft problem med, men de verkar hålla, så det blir nog att prova fler gånger...

Jag har länge haft som mål att börja lite försiktigt när jag knäckt 30 kg, att springa alltså... , men nu tänkte jag bara kolla hur det kändes vid 26 kg. Tänkte dessutom bara prova mellan några telefonstolpar först, men rätt som det var så hade jag sprungit mellan varje 3:a och 4:e hela ruten runt men det gick trögt på slutet... men får man bara ta det lite vackert, så här i början, så ror jag nog detta i land också

Inga kommentarer: