min viktminskning

29 juli 2011

rea-kläder -skor

Yippie!!... jag har shoppat på rea!! jag har hittat kläder som jag kommer i, på den vanliga avdelningen, hrmm en lyckokänsla som jag nog kan bli beroende av... synd bara att min börs inte pallar trycket. det har varit bättre om man bara tittat på reaavdelningen men jag hittade en sån fin tunika i aprikos-röd-vit på kapp-ahl, visserligen på XLNT, som jag blev tvyngen att köpa och till det ett par vita capribyckor modell "smal i benen"
(skitsnygga) som tur var hade jag fått ett presentkort när jag fyllde år.. så det kostade mig bara 3 kr...

Har även shoppat på rean på ellos, två långskjortor en svart (stl 50) och en aprikos(stl 48) som jag fick sy in båda ca 5 cm på var sida=10 i midjan!!, för att få nattskjortestyket att försvinna...ME LIKE A LOT!!!

Den svarta blev medvetet feg-beställt  i storleken, eftersom jag tänkte ha den när jag jobbar på puben här framöver, ska bli kul att träffa sådana som inte sett mig på ett tag... hehe

Jeanskjolen som jag köpte på Åhlensrean är synd nog redan FÖR stor... men jag får väl gå in och kolla på katalog-reorna igen,  och kolla på en mindre, vill ändå ha en med fickor, jag kan tänka mig ett par capribyckor till, i jeansfärg också om jag rakt tänker en stund...

Inga kommentarer: