min viktminskning

5 juli 2011

Min nya utmaning

Detta är en klänning jag köpte till en jul en gång för, typ, hundra år sedan, det är storlek 42/44 och DEN är min nya utmaning, den ska på till jul :) ( men jag är lite rädd att den kommer att vara stor då, men jag ska ha den på jul ändå om jag så ska ha skärp!!!)                                                                                                       

Sedan kan kan tala om att jag knaprar på mitt föråd av kläder i mindre storlekar, det krymper med en hastighet jag inte trodde var möjligt, så snart är det förrådet slut.                                                                                                                      

Men vad gör väl det... Jag var och provade kläder i förra veckan och kom hem med 46 på ett par vita caprijeans och hittade en jeanskjol på vanliga rean(?!) inte BIG eller EXELENT eller något annat stort...

Inga kommentarer: