min viktminskning

16 april 2012

imorgon...

ryker plåstret.... Då har det gått 2 veckor sedan operationen.

Det har varit betydligt jobbigare denna gång, denna operation än den förra..

Kan väl dels ha att göra med att det inte var inplanerat, att det kändes onödigt och att det var ett ska öppet snitt, alltså inga små titthål...Det blev då betydligt ondare av det snittet iaf...

Sedan vet jag inte om det bara är min mage, men den verkar ha gått i baklås när det gäller att äta... från att ha ätit ca 2 - 2.5 dl får jag nu endast i mig ca 1 -1.5 dl / mål... Om det inte gäller popcorn verkar det som.. då fick jag faktiskt i mig betydligt mera, (dock med illamående som följd)

Men det enda positiva är väl att vikten börjat röra sig neråt igen... men sedan känns det väldigt onödigt med alltihopen... men det är väl som sambon sa: Det har gått alldeles för bra!

Inga kommentarer: