min viktminskning

30 mars 2012

Flygplansstolen

kändes stor! och bältet hade långt kvar från spännet haha... En trevlig känsla! Det är vid sådana tillfällen man faktiskt inser att jag inte längre är fet!! Det blir ju plast över för att bla andas och röras...för att inte tala om benutrymmet... fast det betalade vi ju extra för... Har man en sambo som är 2 meter lång och 1.5 meter bred... så då behövs allt extra, Han var ändå in på mitt "territorium" också så det blev ändå stundtals trångt... 6 timmar räckte och blev över... Hu för att flyga till Thailand.

Det som jag gruvade mig mest för var dock maten, dessa flygdagar, Hur skulle jag få EN måltid att räcka till, och någen egen mat fick man ju inte ta med sig, om man inte har läkarintyg... Vilket jag skulle behövt, ta med någe extra ätbart...helst nu när jag antagligen dragit på mej någon sorts katarr, jag får nämligen en olustig känsla när magen är helt tom, och går det längre så blir det närmast panikkänslor... Lägg till att jag dessutom får ont när det blir för fullt... blir det inte bättre så måste jag nog fundera på att kolla upp det på någe vis...

Men åter till flygningarna...det gick trots allt rätt bra med matintaget ändå, Jag lastade in det som gick på arlanda (den dyraste frukosten jag någonsin ätit och ff lämnat.) Sedan köpte jag med mig en fruktsallad och en flaska vatten som jag gömde i handbagaget + att jag hade med mig några nutrilettbarer som nödproviant...Vi gjorde lika på hemvägen + en liten påse chips.. Vi hemkomsten så var det faktiskt fler än jag som var vrälhungriga, så när vi hämtat ut bilen vid benstocken och sagt hejdå till bröder och vidhängande familjer <3 så stannade vi faktiskt på MAX i uppsala och åt det godaste happymeal på länge..

Inga kommentarer: