min viktminskning

29 mars 2012

Börja träna på gym

nu när fluffet runt midjan är ett faktum, och viktminskningen per automatik tydligen avstannat...

Så är det nog hög tid för steg II, att börja träna mer fokuserat, dels för att mina promenader, här hemma tyvärr runnit ut i sanden :( sedan jag börjat jobba mera... dels för att träna upp rygg mage och bål för att styrka ryggen för jobbets skull, dels för att få igång viktminskningen igen....
Det är ju trots allt en bit kvar till  den eftersträvandes normaliteten... har beställt tid på ett nytt gym här i stan...låter som det passar mig med "dropp-in"-tider och cirkeltränig, som ska endast  ta 30 min för att gå runt... Dessutom är det bara tjejer där och inga speglar... på tisdag ska jag dit för mer information.. spännande!!!

Inga kommentarer: