min viktminskning

9 juni 2011

Piggelin

Jag har ju åter igen svårt med det här och dricka vatten... och idag när jag for hem från att ha trängts med en massa människor i ett hundragradigt växthus på handelsträdgården. På jakt efter att införskaffa sommarens blomsterprakt (inte det minsta frö blev satt i mitt herravälde, eftersom jag hade fokus på annat då... nutrilett och diverse andra pulverpåsar)... hrmm spårade ur lite granna.. var är den röda tråden...  ja, just det där ------>

var var jag... jo, dricka vattnen eller inte kunna dricka vatten...

Iaf i bilen hem, så visade termometern -30 gr, jag var så torr i munnen men fick andå inte i mig av det pissljumma vatnet så jag tvärstannade på macken och tänkte "det får bära eller brista jag måste ha en glass innan hjärnan smälter bort" Sagt och gjort jag stegade in och kom ut med min trofé, en Piggelin, en kall och god isglass som jag åt med stor tillfredsstälelse och en hel del rädsla om dumping... men det gick vägen! JAAA!

Så  jag gjorde om testet redan samma kväll och det gick även den gången... Så krisar det sig så vet jag att jag kan äta en piggelin! 

Inga kommentarer: