min viktminskning

6 juni 2011

Fått springskor av mor

Vi har nyss kommit hem från ett kortare besök hos mina föräldrar... där både mor och far var tårögda när de berömde mig för min prestation.

Det var en intesiv och trevlig men som alltid, det kändes det alltför kort... men vi hann umgås lite, äta en hel del, gå på marknad, träffa alla bröder och alla syskonbarn, födda och ofödda. Jag fick uppe på allt annat, även chansen att testa att äta ute bland folk, både restaurang och snabbmat. Skagentoast ska jag nog undvika i fortsättningen, samma med råa minimorötter, men potatismos och grillad korv, med liiite bostongurka funkar bättre

Jag fick dessutom ett par nya springskor av min mor, med tillhörande stegmätargrunk att koppla ihop ipoden med.(Barnsligt kul!)

Så nu är det bara att sätta igång och träna... ett av mina mål är faktiskt att kunna börja springa(!?) Jag måste naturligtvis ner en hel del till i vikt...Skam den som ger sig... Men jag siktar på  att deltaga i vårruset nästa vår vare sig jag springer eller går!!

Inga kommentarer: