min viktminskning

6 juni 2011

Globen runt

Vi var dessutom på en dagsutflykt till lillebror i sthlm, och hela gänget tog en promenad för att utforska närområderna, bla till globen och jag hade tom kunnat gå samma tur en gång till upptäckte jag helt lyriskt, inge ont nånstans och fortfarande med massor av energi kvar, en härlig känsla faktiskt! 

Vi var dock ut på krog på kvällen, för att äta middag, fast de hade lite vissade det sig, bara specialrätter och jag tog villrådigt en förrätt, en ½ skagentoast, vilken jag fick i mig ca 1/3 innan det började bli trögt och efter ett par tuggor till tog det tvärstopp och jag blev tvärt illamåendeoch kallsvettig i pannan... troligtvis så var det nog min första dumping. Det var nog i fetaste laget för min numera avvanda lilla mage, och det tog flera timmar innan det släppte, så att jag fick i mig den minsta vattenskvätt...Jaja, allt ska vara en första gång,

Inga kommentarer: