min viktminskning

9 januari 2013

Tänka sig!!

Trots att jag hållt på att jula bort hela dagen, utrotat tomtar och annat knytt som alltid verkar vara fler vid borttagning än framsättning, jag har klättrat upp och ner, tagit ner julgardiner och strykt nya och hävt upp gardinstängerna igen...

Så tog jag mej ut på en kvällis i af...Jag är ganska duktig på att lura mig själv...ibland, och när jag väl var ute så gick jag samma sväng som igår, på 6 km så mina siffror på V1 på min stegräknarpromenad blir rätt hyfsade, trots att jag helt glömde hänga på mig stegräknaren en dag..

Jaha vad mer... Jo maten har funkat idag med, tror dessutom att det kommer att bli några kcal över... promenaden ger ju över 350 extra att äta upp..

Vi får väl se hur det går i mogon med mat och sånt, jobbar jourpass, dvs natt hos min prinsessa, och där har man en benägenhet att vilja äta... mycket, ofta och det som är gott... undrar om jag kan förmå mig att svulla i fruktsallad... det är väl ändå ett bättre alternativ än visst annat i matväg..

Inga kommentarer: