min viktminskning

8 mars 2011

Nekade till operaton, via återbudstid..

Sitter här helförkyld, med en h-vetes hosta... varit vända 2 till VC för olika medikamenter... Tyckte senast igår att det var trots att bra med denna förkylning nu, så det var bortgjort innan fjällresan i slutet av mars och ffa senare i vår, 4 veckors flyt och OP...


Så ringer telefonen med budskapet, vill du ha en återbudstid till op till den 22/3???

Får man bara ringa och släppa en sån bomb?!?!

Jag nekade, Av tre orsaker... Först och främst naturligtvis förkylningen, har varit liggande i feber över en vecka och har ff en förfärlig hosta... sedan har vi en bokad, betald fjällstuga sedan länge precis då...

Sedan blev jag tvärrädd... Känns som det blev slafshafsat, hur går det med mina 4 veckors flyt? är det inte så viktigt helt plötsligt?

Min stora Fråga nu är: ÄR det kört nu, eftersom jag nekade, ramlar jag ur kön?

Inga kommentarer: