min viktminskning

12 april 2010

Hej

Jag är en gravt underlängdig kvinna på -40!, med en ordentlig värkproblematik. Jag har dessutom alltid varit fet förutom när jag föddes, kan möjligt bero på att jag föddes för tidigt eller på att min mor rökte... vad vet jag




Jag har provat allt möjligt i mina tappra försök att få längden att funka bättre till vikten i mina dagar, allt ifrån ren svält till WW och LCHF, Jag går ner lite grann sedan tar det stopp eller tvärnit och sen tröttnar jag och går upp ALLT och lite till...



Jag blev erbjuden en GBP(Gastrik by pass)remiss redan förra året, men tyckte det kändes väl drastiskt och oåterligtkalligt Det tycker jag ff iofs men har insett att det nog är enda möjligheten för mig att bli "längre" (läs smalare) Så i år när jag åter träffade läkaren så bad jag om remissen... Och där är vi nu...

Inga kommentarer: