min viktminskning

18 december 2011

Tjoho!! nytt tiotal!!

Idag klev jag över till det ljuva sjuttiotalet, dock bara med 2 hekto MEN ÄNDÅ!!!!!!
Det känns Gôtt!! Trots att sambon menar att det är bara Hela tal som räknas... PYTT!! Det är faktiskt Första siffran så det så!!

Det går saktare nu, det märks, men det är bra för då kanske inte volangerna blir större... Sen hjälper det väl inte till att jag slarvar med både mattider, matinnehåll och ff med vattendrickandet och motionen...Hmmmm med det så här svart på vitt så jag verkar slarva med allt!!

Dags för skärpning!!

Det är ju trots allt 20 kg till som ska bort...

2 kommentarer:

Helena sa...

Hejsan:)

Nu startar en ny utmaning.
Mån den 2 Jan till 26 mars,alltså 12 veckor.
Hänger du med?
Har du flera i din närhet som kanske vill gå ner i vikt ,eller kanske bara komma igång med en träning..Säg till dem att kika in och anmäla sig.
Det är alltid lättare att vara flera som kämpar tillsammans !
Titta in på min blogg hur den går till och är det något du undrar hojta till
**Mass utskick**
Kramizar

therese sa...

japp jag hängde på... fast 1 v blev inge lyckad, glömde dessutom väga mig i morse... . bestämmer att vågen visar +/- 0 kg...fick dessutom bara i hop 63128 steg... målet är ju minst 70.000 steg/ vecka.. jaja, nya tag nästa vecka