min viktminskning

5 november 2011

STL 42!!

Så har paketet med min nya jeans kommit, fick ju beställa nya i en mindre storlek.. OCH även dessa gick på, de sitter tajt men jag kan både andas och sitta ner samtidigt, så för små är de deffinitivt inte, dessutom klämde jag in underställskalsongerna dessutom... Jag passade även på att beställa en ny klänning, den var i figurtajtaste laget, med tanke på volangerna, men en skruvstädsunderklänning, så ordnar det sig nog... Vi ska ju på lokal nästa helg, med mat,en trubadur samt levande musik.

Där kommer att finnas många som inte jag träffat sedan före open.. Kan vara kul att se reaktionerna, För snacka om total makeover, -35(snart)kg, linser och ny (återgått till mörkbrunt igen) hårfärg.. men min outfit är inte komplett, det som fattas är ett par stövlar och en jacka/kappa...







XX

Inga kommentarer: